100% ВНЕСКІВ ЙДУТЬ НА БЛАГОДІЙНІСТЬ
Про нас

Про нас

Івано-Франківська Архієпархія (до 13 грудня 2011 єпархія) – це одна із чотирьох греко-католицьких архієпархій в Україні, яка входить до складу Івано-Франківської митрополії.
Івано-Франківська Архієпархія є структурним підрозділом УГКЦ та продовжує діяльність Станіславівської єпархії, заснованої декретом цісаря Франца Йозефа І від 29 січня 1884. Очолює Архієпархію Правлячий Архієрей Кир Володимир (Війтишин). На сьогоднішній день Івано-Франківська Архієпархія є не тільки суб’єктом управління над всіма парафіями 25 деканатів нашої області, але й релігійною організацією, яка розвиває свої пасторальну, соціальну та просвітницьку місії завдяки реалізованим проектам, зокрема: Католицька школа св. Василія Великого, Івано-Франківський Богословський університет св. Івана Золотоустого, Лікувально-діагностичний центр св. Луки,  готель Станіславів, медіа-центр Апостол, благодійний фонд Карітас-Івано-Франківськ  та інші. Задля належного розвитку, координації та керівництва Архієпархією, на чолі з Архієпископом Кир Володимиром Війтишином, діє Архієпархіальне Управління (Курія). В свою чергу, на базі Курії створений структурний підрозділ: Архієпархіальний антикризовий центр, в компетенцію якого входить проведення збірок для реалізації соціальних та благодійних ініціатив. Актуальною благодійною акцією Антикризового центру є проєкт, спрямований на подолання кризової ситуації спричиненої коронавірусною інфекцією COVID-19.

 

Логотип соціального підприємництва

 

Даний логотип є ознакою підприємства, що має соціальний характер.

Завданням об’єктів Івано-Франківського Архієпрахіального управління є вирішення соціальних потреб і проблем Прикарпатського регіону за допомогою соціального підприємництва.

Що таке соціальне підприємництво?

Соціальне підприємство – діяльність спрямована на інновативну, суттєву та позитивну зміну у суспільстві. В той час коли комерційне підприємство концентрується на примноженні фінансового прибутку, соціальні підприємці ведуть свою діяльність із метою вирішення або пом’якшення соціальних проблем суспільства.

Соціальне підприємництво – це бізнес із соціальною місією.

Критерії соціального підприємництва:

  • Соціальний вплив (спрямованість на вирішення чи пом’якшення конкретної відчутної соціальної проблеми).
  • Інноваційність (застосування нових підходів, нових способів розв’язання як давньої, так і новопосталої соціальної проблеми).
  • Самоокупність і фінансова стійкість (незалежність від зовнішнього фінансування).
  • Тиражованість (відтворюваність моделі соціального підприємства в інших географічних і соціальних умовах).

Яке місце соціального підприємництва в суспільстві?

Соціальне підприємництво перебуває на зіткненні традиційного підприємництва та благодійності. Соціальне підприємництво бере від благодійності соціальну спрямованість діяльності, а від бізнесу – підприємницький підхід.

Які механізми соціального підприємництва використовує Івано-Франківське Архієпархіальне управління?

Отримуючи дохід від здачі в оренду приміщень своїх об’єктів, Архієпархія спрямовує дані кошти на:

  1. Харитативну діяльність;
  2. Екологічні ініціативи та проєкти;
  3. Пільгове навчання дітей та молоді з малозабезпечених сімей;
  4. Лікування та оздоровлення соціально незахищених верств населення.